Returnări, schimburi și reclamații 

Schimburi

Schimbările în magazinul nostru se fac prin efectuarea unei returnări și plasarea unei noi comenzi. 

Pentru a face acest lucru, vă rugăm să returnați produsul comandat și vă vom rambursa suma în cont. Dacă aveți nevoie de o mărime diferită sau vă place altceva - plasați și plătiți pentru o nouă comandă sau alegeți plata la livrare.

Vă putem procesa noua comandă imediat, iar rambursările pentru produsele returnate din comanda anterioară se fac de obicei în termen de 5 zile lucrătoare calculate de la data la care primim coletul returnat.

Returnări

Înregistrând o comandă în magazinul nostru, aveți dreptul de a vă retrage din contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile calendaristice.

Rambursările se fac de obicei în termen de 5 zile lucrătoare, folosind aceeași metodă de plată pe care ați selectat-o la plasarea comenzii. În cazul plății ramburs, rambursarea se va face la numărul de cont bancar furnizat pe formularul de retur.

Cum să efectuați o rambursare?

  1. Descărcați formularul de retur disponibil pe site:
  2. Imprimați și completați formularul descărcat și alăturați-l coletului dumneavoastră. Dacă nu aveți posibilitatea de a imprima formularul, îl puteți scrie de mână.
  3. Expediați coletul prin orice transportator, de exemplu, prin poștă, prin intermediul oficiului poștal polonez.

Vă rugăm să trimiteți coletele la următoarea adresă:

Reclamații

Sesizați-ne despre defectul produsului primit într-un e-mail. De asemenea, puteți atașa fotografii ale defectului. Vă vom informa prin e-mail cu privire la evoluția ulterioară a reclamației dumneavoastră. Încercăm să abordăm fiecare reclamație individual și să găsim o soluție convenabilă pentru dumneavoastră.

Reclamațiile sunt prelucrate în termen de 14 zile de la primire. Dacă doriți să cunoașteți stadiul actual al reclamației dumneavoastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail la info@missisleepy.ro sau prin telefon la +48 792 451 451.